მთავარი თემა
|
Amasing changes
|
სწავლების საფეხური/კლასი
|
დაწყებითი,4 კლასი
|
საგნობრივი ჯგუფი
|
უცხოური ენა- ინგლისური ენა
|
მოსწავლეთა რაოდენობა
|
15 მოსწავლე
|
მნიშვნელობა/აქტუალობა
|
პრეზენტაცია; ლექსიკური და გრამატიკული უნარ-ჩვევები (ცოდნის კონტექსტში გამოყენება); სტრატეგიების გააზრებულად გამოყენება სასწავლო საქმიანობის ხელშეწყობის მიზნით; სასწავლო აქტივობებში მონაწილეობა
|
გაკვეთილის მიზნები/შედეგი
|
გაკვეთილის მიზნები:
ტექსტის შინაარსის, ლექსიკური მარაგის ცოდნა,გრამატიკული მასალის ფლობა, კვლევა;
მისაღწევი შედეგები:
უცხ.ს.III.8. მოსწავლეს შეუძლია ამოიცნოს ტექსტის სტრუქტურული მახასიათებლები, ნასწავლი ენობრივი ფორმები და მათი ფუნქცია შინაარსიან კონტექსტში
უცხ.ს.V.22. მოსწავლეს შეუძლია უცხოური ენის ცოდნის საგანმანათლებლო მიზნით გამოყენება.
|
წინასწარი ცოდნა
|
მოსწავლე ფლობს მასწავლებლის მიერ წინასწარ მიწოდებულ ინფორმაციასინფორმაციას მიცემულ საკითხზე; ფლობს ისეთ გრამატიკულ მასალას, როგორიცაა აწყმო, წარსული მარტივი დრო, მომავალი მარტივი დრო
|
შეფასების საგანი და პროცედურები
|
მოსწავლეები ფასდებიან დისკუსიით და მოძიებული მასალით. მიმდინარე განმსაზღვრელი და განმავითარებელი
|
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები
|
სასწავლო მასალა:
წიგნი- english word4, პრეზენტაცია- amasing changes,
ტექნიკური რესურსები:
სამუშაო რვეული, დაფა, ცარცი, პოსტერი,წებოვანი ფურცლები, პროექტორი,კომპიუტერი,მარკერი.
|
გაკვეთილის მსვლელობა
|
ფაზა A
ფაზა B
ფაზა C
|
დიფერენცირებული სწავლება
|
არ მყავს გასაკუთრებული საჭიროების მქონე მოსწავლე
|
Friday, July 1, 2016
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment